Contact Info / Websites

All 95 movie Reviews


Super Pivot Brawl! Super Pivot Brawl!

Rated 4.5 / 5 stars

Lol

Muhahaaa



Gives You Hell Gives You Hell

Rated 4 / 5 stars

Please finish this!

You would have got a 10/10 if it was the full song.
I like the simplicity of the animation and the way it flows great.
But damn, do the full song, mate!
Sorry If I'm being a bit harsh on ya, but it doesn't matter much anyway, you already got your award. :P
Good job.
Can't wait for further flashes, and erm.. Full songs. :P


People find this review helpful!

- NGChat [Dot] Com - - NGChat [Dot] Com -

Rated 5 / 5 stars

This is so awesome.

I love the emotions!



Krizy & The Bakas Krizy & The Bakas

Rated 5 / 5 stars

Awesome!

Great music choices,
good animation,
a bit of the walking loops and background loops (The hoverboard/moving mountains scene for example.) didn't really loop well.

The story was pretty good also.
You did good.

I made the score go to 3.49.. Somebody vote a 5 and give his friend a milkshake!
Lulz.

Great work, Krizy.
10/10
5/5.


People find this review helpful!
Krizy responds:

hey bloodman :D Thank you!


Hammer 'n' Sickle Hammer 'n' Sickle

Rated 5 / 5 stars

lol

Hahaha, That was great.

----
Good Job bringing the shape joke back.
----

Chong.



Snow Wars Introduction Snow Wars Introduction

Rated 4.5 / 5 stars

Review

Not too bad, the effects were kinda good, but I reckon the intro where you mention the name of the flash and your previous flashes lasted a while, and the text 'swaying' around was a bit too boring.

It had great humour and good sounds.
The actor introductions cutting into the speech were a bit dull, maybe next time you should include some sort of humourous picture of the actor next to the name, so we have something to look at.

Sorry if the review's too short or crap itself, but I suck at writing them. ;)


People find this review helpful!
Fro responds:

The review is awesome actually. The text was my problem. I messed it up, and didn't have the knowledge to fix it properly so it had to do for the time.

Next time it won't be that poor.

The actors next to their names is what should have been done. I really like that idea.

Thanks for the review.


Mario vs Drifts Mario vs Drifts

Rated 5 / 5 stars

Awesome!

Great music, Super animation.

You deserved this 10, and the award!



Madness Defection Madness Defection

Rated 4.5 / 5 stars

Funny

Good loop, had me excited, lmao.
Awesome.

And then he was resurrected. And then there were none.

Good job.


People find this review helpful!

2nd Annual Tank Awards 2nd Annual Tank Awards

Rated 5 / 5 stars

Should of been There She Is.

Oh well, great video.



Teh Dot 3 Teh Dot 3

Rated 5 / 5 stars

Great!

Definitely better than the last, with all the cameos ( That's how you spell it, right?! D:) and all.

Your bro has a very imaginative mind and I'm glad he enjoyed my audio, or atleast you did. lol!

Good job, Ryan ( and Matt. )

You did great, Thanks for mentioning me in the credits too, whenever you need music you can request something from me, if you like.

10/10.
5/5
The music was the best part, lol jokes!


Matt2k8 responds:

Woot, Thanks man. I was gonna ask at the end of your audio could you make it fade out instead of instanely stopping but it still came out good.

Thanks alot.